SERAM - Nampak budak lari Masuk dalam Tandas

Pada kisah kali ini,apa yang akan saya ceritakan adalah pengalaman yang di alami oleh saya sendiri ketika masih di bangku sekolah rasanya dalam tahun 2008...

Saya biasanya malam-malam akan lepak dengan kawan² kat belakang rumah, rumah saya ni rumah kampung biasa ja, tapi rumah batu bukan papan, dan masa ni tandas  boleh dikatakan berada di luar rumah( sekarang dah renovate berada dalam rumah) dulu ye memang tandas berada luar rumah,

Biasanya tiap² malam saya akan lepak dengan 3-4 orang kawan mcm tu la, kami saja lepak sambil dengar lagu, dulu takda lagi android, jadi masa tu takda la Pubg, ML, FreeFire, ROS dan sebagainya.. yang ada handfon yang penuh dengan lagu yang di Bluethooth oleh kawan².

Kami biasa lepak sampai pukul 10.30malam -11.00 malam macam tu lepas tu kawan² semua pakat balik, biasanya malam² sebelum ni, kalau semua org balik, saya pun akan terus masuk dalam rumah, tapi tak tahu la entah apa yang merasuki saya malam tu, galak nak stay sorang² belakang rumah bila semua kawan dah balik..

Tengah syok layan lagu, rasanya masa tu saya layan lagu dari kumpulan Arrow "Sendu Dihatimu Rindu Dijiwaku".Mat Jiwang dulu mesti tahu lagu ni.

Sedang saya seronok layan lagu, Tiba-tiba
Saya nampak ada satu kelibat budak lelaki lari masuk dalam tandas, yang saya tak pasti datang dari mana,, saya yang terkejut terus lari masuk dalam rumah tanya mak saya, Adik² saya semua ada dalam rumah ka? 
Mak saya jawab adik semua ada dalam rumah, 
Dah tu siapa yang saya nampak lari masuk dalam tandas tadi

Saya cerita kat Mak, Mak kata "tu la suka dok belakang rumah lagi lewat² malam, Mak terus tutup pintu belakang.
Sejak dari malam tu, lepas ja semua kawan saya balik, saya terus masuk dalam rumah, 
Tak berani dah saya nak lepak sorang²

ZackSue Channel



Comments

Popular posts from this blog

Tebuan Gergasi Jepun, Tebuan yang Mampu mambunuh Manusia

SIAPAKAH BUJANG SENANG

EPAL BERWARNA UNGU